Waar wolwe huil is ’n langverwagte en baie welkome nuwe Romanza uit die pen van Magdaleen Walters. Dit is uitgegee onder die subgenre, Histories, omdat dit afspeel in Engeland en wel so ver terug as 1814. Al die oudwêreldse fleur van kastele, baronne en koetse van die rykes, in skrille kontras met die armes wat in stegies woon en raap en skraap om siel en liggaan aanmekaar te hou.

Ook kon dit onder die subgenre, Fantasie, resorteer, want mitiese figure en die liefde hoop mos gemaklik hand aan hand. Die versoeking is groot om Baron Lewis Bloodsworth se attribute te besing, maar ek sal eerder ruimte laat vir lesers om self te ontdek watter formidabele held hy eintlik is.

Edith Maberry het ’n hartseer verlede. As jong weeskind beland sy in ‘n werkshuis, later as metgesel vir die bedorwe dogter van Graaf Rodeback, waar sy gelukkig baie vaardighede aanleer. Dan beland sy op straat en moet in ’n obskure kroeg werk. Dit is dan ook daar waar haar pad kruis met dié van Baron Bloodsworth en haar lewe vir ewig verander.

Hoewel fantasie nie noodwendig my eerste keuse is nie, sal ek moet jok as ek sê dat ek hierdie Romanza nie van harte geniet het nie en heel boeiend gevind het nie. Die skrywer verdien beslis ’n pluimpie vir die wyse waarop sy die leefwyse en omgewing lewend gemaak het.

Die gedrukte, sowel as e-boek is beskikbaar op Lapa Uitgewers se webwerf.